IOS sau Android? Aleg Blackberry

Publicat de Adina on marți, ianuarie 29, 2013


De când am luat contact cu lumea nemărginită a smartphon-urilor, întâmplarea a făcut să mă aleg cu un Samsung care avea sistemul de operare Android. Mi s-a părut genial la început. M-a fascinat ideea de aplicații fără număr, de modul în care arăta.

La scurt timp, am intrat în contact și cu un Blackberry și al lor sistem de operare cu același nume. Mi s-a părut că ar fi mai ușor să învăț geometrie în spațiu decât să mă obișnuiesc cu telefonul și sistemul lui de operare mai sus menționate. Așa că pot spune că între noi a fost doar o idilă și nimic mai mult.

Ulterior am descoperit Iphone și ale lui toate, așa că dragostea a fost la prima vedere și iremediabilă. L-am iubit, l-am adorat, l-am dorit. Până când, Moș-Crăciun se pare că a încurcat puțin scrisorile de la oameni, așa că eu m-am ales cu un Blackberry și cineva care își dorea o asemenea chestie, s-a ales cu Iphone-ul meu mult dorit.

Primele 3 săptămâni au fost cele mai dificile: certuri, crize, părea că vorbim limbi total diferite..până când...înce-încet am început să ne împrietenim. Eu am mai lăsat din ostilitate și am încercat să fiu mai maleabilă...el m-a iertat că suspinam după un altul, în timp ce îi atingeam ecranul cu blândețe. Și parcă lucrurile s-au îndreptat spre ceva frumos.

Azi? Blackberry mi se pare cea mai bună invenție după mașina de spălat. Destul de dificil la început, dar în momentul în care te obișnuiești cu meniul lui, nu l-ai mai da pe 7 Iphone-uri si 70 de Androizi.

Tu ce sistem de operare folosești? Sau ce ți-ai dori să folosești?

1 comentarii:

Comment by GCM. on 31 ianuarie 2013 la 15:12

Android.

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...